Algemene Voorwaarden
Artikel 1. Toepasselijkheid
Wanneer je iets koopt bij Via Cannella, doe je zaken met ons. Daarom willen we graag een aantal zaken met je afspreken. Deze afspraken worden gemaakt tussen jou en Via Cannella. Op onze algemene voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.
Artikel 2. Ons assortiment
Via Cannella bepaalt de prijs, levertijd en voorraad van ieder artikel uit de webshop. Alle prijzen zijn altijd inclusief btw.
Artikel 3. De betaling
De betaling verloopt direct online via de gekozen betaalmethode over het hele bedrag. De eventuele bezorgkosten worden later toegevoegd. Ook voor maatwerk geldt dat we géén aanbetalingen aannemen, maar dat we graag het volledige aankoopbedrag ontvangen voordat we de bestelling plaatsen bij onze leverancier. Datum van afschrijving is het begin van de garantiedatum.
Artikel 4. Ruilen of retourneren
Volgens ons passen jij en je aankoop perfect bij elkaar, maar mocht je de match zelf toch niet zo succesvol vinden, dan kun je je aankoop altijd terugbrengen. Via Cannella hanteert bij retourneren de volgende voorwaarden:
· Als je niet tevreden bent met een artikel, of wanneer het toch niet goed past in je interieur, heb je 14 dagen bedenktijd vanaf de dag ná aflevering. Indien er niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om verzendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
· Een artikel dat je kocht in de winkel, kun je alleen in onze winkel retourneren of omruilen, hiervoor heb je 14 dagen bedenktijd. Retourneer je aankoop altijd in de originele verpakking en met een aankoopbewijs. Je mag een ander artikel uitzoeken in onze winkel, krijgt een cadeaubon of het aankoopbedrag terug, indien onbeschadigd.
· Kies je ervoor om het aankoopbedrag terug te krijgen, dan storten we het bedrag terug op de pinpas of een cadeaukaart die je hebt gebruikt om te betalen.
· Een online aankoop kun je terugbrengen in de winkel, maar mag je ook per post terugsturen (kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening). Bij een online aankoop storten we het aankoopbedrag (indien het artikel onbeschadigd is aangekomen) binnen 5 werkdagen terug via het bij aankoop gekozen betaalmiddel. Maak de verpakking voorzichtig open en gooi ‘m niet weg, die hebben we nodig wanneer je het artikel terugbrengt. De verzender is verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen. Wij behouden ons het recht voor om, indien een artikel beschadigd terugkomt, een gedeelte van het aankoopbedrag in te houden van de restitutie. Dit kan, afhankelijk van de beschadiging, oplopen tot het volledige aankoopbedrag.
Voor sommige artikelen maken we een uitzondering op de retourregels, deze mag je dus niet retourneren:
· Op maat gemaakte of op bestelling gemaakte artikelen
· Led-, gloei- en spaarlampen
· Levende planten of (droog)bloemen
Artikel 5. Garantie
Natuurlijk krijg je bij ons de garantie waar je wettelijk recht op hebt met uitzondering van maatwerkartikelen. De datum van afschrijving is het begin van de garantiedatum.
Artikel 6. Transport
1. Zelf afhalen van webshop producten :
Je kunt jouw online aankopen zelf ophalen in de winkel. Mocht je dit willen, stuur dan even een mail naar info@viacannella.nl direct nadat je de bestelling geplaatst hebt. Wij zullen jouw bestelling vervolgens klaarleggen in de winkel. De verzendkosten zullen wij terugstorten op het gebruikte rekeningnummer.
2. Je aankopen in de webshop worden bezorgd :
A ) Bij een besteding vanaf €500* worden producten gratis bezorgd in heel NL.
B ) Bij een besteding onder €500* komen er transportkosten bij kijken. Deze kosten zijn afhankelijk van de eenheid van jouw bestelling, dit verschilt per item.
* Is het (aflever)adres binnen een straal van 15 km dan bezorgen wij gratis (regio Land van Cuijk), buiten de straal van 15 km brengen wij reiskosten in rekening.
Graag contact opnemen met info@viacannella.nl voor overleg van de mogelijkheden.
Levering is inclusief montage. De geleverde goederen worden uitgepakt en het verpakkingsmateriaal zal worden meegenomen. De doorgang moet groot genoeg zijn om het bestelde product op de gewenste plek te leveren.
Artikel 7. Klachten
Als je een klacht hebt, zoeken we graag zo snel mogelijk naar een oplossing. We nemen je klacht serieus en vragen je contact op te nemen met info@viacannella.nl of via ons contactformulier. Omschrijf het probleem duidelijk en zorg eventueel voor foto’s van het artikel zodat we je snel kunnen helpen.
Artikel 8. Geschillen
Als we er toch niet samen uit komen, vragen we een onafhankelijke partij om advies. Natuurlijk gaan we er niet van uit dat het zover komt.
Artikel 9. Wijzigingen
Alle wijzigingen met betrekking tot deze voorwaarden vermelden we op onze website www.viacannella.nl
* Is het (aflever)adres binnen een straal van 15 km (Cuijk) dan bezorgen wij gratis, buiten de straal van 15 km brengen wij kosten in rekening.
U kunt contact opnemen met info@viacannella.nl voor overleg over de mogelijkheden.